رسانه‌های امارات: مسابقات دبی یک برنده اروپایی دارد
کد خبر: 3509959
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

رسانه‌های امارات: مسابقات دبی یک برنده اروپایی دارد

گروه بین‌الملل: مسابقات بین‌المللی قرآن دبی در حالی به کار خود پایان داده است که رسانه‌های اماراتی، کسب رتبه یک نماینده اروپایی برای نخستین‌بار در این مسابقات را محتمل می‌دانند.

رسانه‌های امارات: مسابقات دبی یک برنده اروپایی دارد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری عبر الامارات، بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی چهارشنبه شب، دوم تیرماه با اجرای آخرین متسابقان و نیز برگراری مسابقه برترین صوت‌های قرآنی پایان یافت.
بر اساس گزارش این رسانه اماراتی، این دوره مسابقات شاهد اجرای متفاوت و درخور نماینده کشور هلند بود.
وی که بلال ایمانی نام دارد، با اجرای خود در بیستمین رقابت‎های قرآنی دبی، تحسین حاضران در سالن و دیگر متسابقان کشورهای شرکت‌کننده را برانگیخت به‌گونه‌ای که رقبای این حافظ هلندی اذعان کردند به دلیل اجرای اعجاب‌آور خود یکی از رتبه‌های برتر این دوره مسابقات را از آن خود خواهد کرد.
این رسانه اماراتی همچنین نوشت: بلال الایمانی توانست سؤال هیئت داوران را بدون دریافت تذکر در نوبت عصر پاسخ دهد. او اگرچه در اجرای صبح خود با یک تذکر از سوی هیئت داوری مواجه شد اما دیگر سؤالات خود را بدون غلط و فراموشی پاسخ داد.
به نوشته عبر الاامارات، متسابق هلندی با اجرای تحسین‌برانگیز خود احتمالاً حائز یکی از رتبه‌های برتر خواهد بود تا بر این اساس نخستین برنده اروپایی در سطح مسابقات قرآن جایزه دبی طی بیست دوره این رقابت‌ها باشد.
گفتنی است، آخرین روز بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با مشارکت نمایندگان ۸۲ کشور در رشته حفظ کل قرآن در اتاق «بازرگانی و صنعت» دبی چهارشنبه شب، برگزار شد و مراسم احتتامیه و تجلیل از برترین‌ها شنبه، 5 تیر برگزار خواهد شد.
«مجتبی علیرضالو»، حافظ کل قرآن، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره رقابت‌ها است.
مطالب مرتبط
captcha