نگاهی به فعالیت‌های قرآنی عبدالکاظم حیدری
کد خبر: 2865148
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
هفته به هفته با قرآنیان خوزستان/

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی عبدالکاظم حیدری

گروه فعالیت‌های قرآنی: در متن زیر بخشی از فعالیت‌ها و رتبه‌های قرآنی عبدالکاظم حیدری معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سال 52 در شهرستان دشت‌آزادگان متولد شد و از کودکی آموختن قرآن کریم را آغاز کرد.

رتبه‌های بسیاری را در سال‌های مختلف کسب کرده است؛ عبدالکاظم حیدری در مرحله کشوری مسابقات قرآن یازدهمین سالگرد سازمان تبلیلغات اسلامی رتبه اول رشته قرائت را از آن خود کرد.

در سال 72، رتبه دوم رشته قرائت مسابقات قرآن نیروهای مسلح و رتبه اول مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دست آورد. در مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی شیراز رتبه اول کشور در رشته قرائت را کسب کرد.

سال گذشته نیز به همراه قاسم مقدمی در عراق و در حرم امام حسین(ع) با حضور 40 کشور به مدت 5 روز تلاوت قرآن کریم را داشته است.

در حال حاضر عبدالکاظم حیدری به صورت روزانه ساعت 8:30 تا 7:30 در شرکت دزآب با حضور کارکنان این شرکت به قرائت قرآن کریم می‌پردازد؛ 4 سال از عمر این جلسات قرآنی می‌گذرد.

همچنین وی چهارشنبه‌های هر هفته در یکی از مناطق اهواز، جلسات قرائت و آموزش و روخوانی و تجوید قرآن کریم را دارد و ساعت 21 هر هفته یکی از مناطق اهواز میزبان این جلسات قرآنی است. مساجد، حسینیه‌ها و منازل مناطق مختلف اهواز مانند کوی نفت، گلستان، کوی مجاهد، امانیه و ... میزبان این مراسم هستند و در پایان هرجلسه مکان جلسه بعد به مخاطبان اعلام می‌شود.

captcha