مراسم سالگرد پدر شعر انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3604402
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

مراسم سالگرد پدر شعر انقلاب برگزار می‌شود

گروه شهرستان‌ها: فرزند مرحوم حمید سبزواری ابراز کرد: مراسم اولین سالگرد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب از هفتم ماه مبارک رمضان توسط خانواده ایشان در تهران با برگزاری مراسم یاد‌بود آغاز می‌شود و مراسمی نیز 18 خرداد در شهرستان سبزوار برگزار شود.

محسن ممتحنی، فرزند ارشد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با ابراز اینکه اولین مراسم سالگرد ارتحال پدر شعر انقلاب از هفتم ماه مبارک رمضان در تهران آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در این مراسم که از طرف خانواده آن مرحوم به عنوان مراسم یادبود برگزار می‌شود، جمعی از مسئولان کشوری حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه مراسمی نیز در دانشگاه شهید بهشتی با دعوت اختصاصی از هنرمندان و مسئولان برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم جمعی از هنرمندان شعر و ادب و دوستان این شاعر حضور دارند که اشعاری توسط شعرای بزرگ کشور خوانده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان سبزوار، زادگاه پدرم نیز قرار است مراسمی 18 خرداد برگزار شود، گفت: بعد از تصمیم‌گیری مسئولان شهرستان سبزوار درباره جزئیات این مراسم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مطالب مرتبط
captcha