مقام اول رشته حفظ مسابقات مالزی به نمایندگان مصر رسید
کد خبر: 3495859
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
پس از شش سال؛

مقام اول رشته حفظ مسابقات مالزی به نمایندگان مصر رسید

گروه بین‌الملل: «عبدالله سعید محمد بیومی» و «میادة‌ محمود محمود عبدالحلیم»، به ترتیب نمایندگان آقا و خانم مصری مقام نخست پنجاه‌و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را در رشته حفظ پس از شش سال به نام خود ثبت کردند.

کسب مقام اول نماینده مصر در بخش حفظ مسابقات بین‌المللی مالزی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الوفد»، مقام نخست رشته حفظ قرآن پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در دو بخش آقایان و بانوان نصیب نمایندگان کشور مصر شد.

در مراسم اختتامیه و اعلام نتایج این دوره از مسابقات، «عبدالله سعید محمد بیومی»، نماینده مصر در بخش حفظ آقایان و خانم «میادة‌ محمود محمود عبدالحلیم»، نماینده مصر در بخش حفظ بانوان، مقام نخست مسابقات مالزی را کسب کردند.

مقام اول رشته حفظ مسابقات مالزی به نمایندگان مصر رسید


«شیخ جابر طایع»، رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر در این باره گفت: نمایندگان مصری مقام نخست رشته حفظ را در دو بخش آقایان و بانوان مسابقات پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی کسب کردند.

وی تصریح کرد: کمیته نظارت بر رقابت‌‌های بین‌المللی قرآن مالزی، کسب مقام‌ نخست نمایندگان مصر در رشته حفظ در پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را به اطلاع وزارت اوقاف مصر رساند.

شیخ جابر طابع تصریح کرد: در بخش آقایان این مسابقات در رشته حفظ، «عبدالله سعید محمد بیومی» و در بخش بانوان «میادة محمود محمود عبدالحلیم» در رشته حفظ رتبه نخست را کسب کردند.

رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر افزود: «سراج‌الدین محمد سلیمان بدوی»، از داوران و قاریان برجسته مصری یکی از داوران پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن مالزی بود.

وی در ادامه با اشاره به این که مصر از سال 2010 میلادی تاکنون حائز رتبه‌ای در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی نشده است، افزود: سن شرکت‌کنندگان در این مسابقات زیر 25 سال بود و شرکت‌کنندگان مصری 20 ساله بودند.

یاد آور می‌شود، نتایج پنجاه‌‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی عصر دیروز اعلام و اسامی نمایندگان برگزیده کشورها در دو رشته حفظ و قرائت در بخش آقایان و بانوان منتشر شد.

در بخش قرائت آقایان، نمایندگان کشورهای مالزی، برونئی دارالسلام، اندونزی، ایران و فیلیپین رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند و در بخش حفظ آقایان نمایندگان مصر، مالزی و آمریکا به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین، در بخش قرائت بانوان نمایندگان کشورهای مالزی، اندونزی، برونئی، مراکش و فیلیپین به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند و در بخش حفظ بانوان نمایندگان کشورهای مصر، مالزی و لبنان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات با شعار «وحدت؛ نبض تحول ملی» برگزار شد و ۱۶ داور از کشورهای مصر، عربستان، قطر، لبنان، اردن، اندونزی، برونئی، تایلند و مالزی این رقابت‌ها را قضاوت و عملکرد متسابقین را مورد ارزیابی قرار دادند.
مطالب مرتبط
captcha