راه خشکاندن ریشه تکفیر، اتحاد و اجماع علمای اسلامی است
کد خبر: 1476350
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
عالم برجسته مصری:

راه خشکاندن ریشه تکفیر، اتحاد و اجماع علمای اسلامی است

گروه حوزه‎های علمیه: عالم برجسته مصری با تاکید بر اینکه مسلمانان چهره واقعی گروه‌های تکفیری را شناخته‌اند، اظهار کرد: همه باید در برابر جریان تکفیری مقاومت کنیم تا ریشه آن خشک شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) تاج‌الدین هلالی عالم برجسته اهل سنت مصر امروز 2 آذرماه در افتتاحیه کنگره جهانی جریا‌ن‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام ضمن تقدیر از ابتکار عمل آیت‌الله مکارم شیرازی در برپایی این کنگره، اظهار کرد: گرو‌ه‌های تکفیری به بهانه جنگ مذهبی و با پرچم لااله الاالله حرمت‌ها را زیر پا گذاشتند و به قتل و کشتار مردان و زنان مسلمان پرداختند.
وی ادامه داد: ما با حضور در این جلسه اعلام می‌کنیم که با تمام توان در برابر تکفیر‌ی‌ها ایستادگی خواهیم کرد و در برابر کسانی که با شعار الله اکبر به جنگ با مقدسات اسلامی آمده‌اند، مقاومت کرده و ریشه تفکر تکفیری را خشک خواهیم کرد.
تاج‌الدین هلالی در پایان با تاکید بر اینکه تکفیری‌ها برای از بین بردن سوریه، عراق، لیبی، یمن و سایر کشورهای اسلامی وارد عمل شده‌اند، بیان کرد: فرزندان ما نیاز به امنیت واقعی دارند و علمای جهان اسلام باید با اتحاد و اجماع در برابر  تکفیر‎ی‎ها ایستاده و ریشه این نوع تفکر را خشک کنند.

مطالب مرتبط
captcha