نرم‌افزار جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی تولید شد
کد خبر: 2610939
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

نرم‌افزار جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی تولید شد

گروه حوزه‌های علمیه: نرم‌افزار ویژه کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی در قم تولید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) این نرم‌فزار چهارزبانه (انگلیسی، عربی، اردو و فارسی) همزمان با پایان کنگره خطر جریان‌های تکفیری و افراطی از دید علمای اسلامی در قم رونمایی و عرضه خواهد شد.

این نرم‌افزار متن کامل مجموعه مقالات کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی، در موضوع عقاید و معارف اسلامی است.

تخریب زیارتگاه‌های اسلامی در کشورهای عربی، فتاوی التیارات التکفیریة فی جواز قتل المسلمین، کتاب‌شناسی تکفیر، ایمان و کفر، تکفیر از دیدگاه علمای اسلام، فتنة التکفیر و جذورها و آثارها فی المجتمع، الوهابیة المتطرفة؛ موسوعة نقدیة از جمله عناوین موجود در این نرم‌افزار است.

جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عباراتِ متن و فهرست متون برنامه، جست‌وجو در ابواب و سرفصل‌های متون از طریق فهرست گزینشی، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات از جمله این امکانات هستند.همچنین یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن از جمله این امکانات است.

موضوع این اثر عقاید و معارف اسلامی و مخاطب آن عموم اشخاص به ویژه پژوهشگران عقاید و معارف اسلامی هستند. این مجموعه ارزشمند ویژه کنگره جهانی خطرهای تکفیری تولید شده و در همان کنگره عرضه خواهد شد.

همچنین، ناشر، تولیدکننده و صاحب اثر مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و دبیرخانه کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام هستند.

یادآور می‌شود، این کنگره امروز سوم آذرماه با صدور قطعنامه و برپایی آئین اختتامیه پایان می‌یابد.

مطالب مرتبط
captcha