مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2911976
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
صبح امروز با رقابت ۲۶ حافظ؛

مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نیمه‌نهایی رشته حفظ کل سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن صبح امروز، دهم اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به تبریز، در ادامه مرحله نیمه نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری حفظ کل قرآن کریم، از ساعت 8 صبح امروز، یکشنبه،  26 حافظ کل به اجرای برنامه می‌پردازند.
بر همین اساس و بر حسب نوبت قرعه به ترتیب؛ جهانگیر سرخوندی از کرمانشاه، ابومسلم تشر از سیستان و بلوچستان، احمد عزیزی از خراسان رضوی ، یحیی راثی از آذربایجان شرقی، علی حبیبی از خراسان شمالی, علی رضازاده از مازندران،  سعید علی اکبری از قزوین، علیرضا فیضی از تهران، محمود محمدی نیا از خراسان رضوی، سبحان دغاغله از خوزستان، محسن بارانی از ایلام، عبدالمهدی برامسی از فارس و امیررضا زارعان از آذربایجان شرقی به سؤالات داوران پاسخ خواهند داد.
همچنین  در ادامه نیز فرهاد رشوندی از آذربایجان غربی، حسن چاقمی از البرز، مهدی غروی از قم، حسین خانی از اصفهان، مسعود پاک نهاد از مازندران، حسن علیرضالو از قم، حسین درستکار از بوشهر، مجید باقری از تهران، سیدمیعاد صالحی از تهران، یوسف حسین زاده از قم، علی یوسفی از سمنان، احمد معتمدی از قم و حسین ایران نژاد از فارس به اجرای برنامه خود خواهند پرداخت.

مطالب مرتبط
captcha